2011/03/03

✰✧☆☆☆

Hello nyappy! o(≧∀≦)o

Last Monday I got Studio Blue-3 T-shirt★It's so cute!!(*^0^*)
月曜日Studio Blue-3のTシャツをもらいました★めっちゃ可愛いですね!(*^0^*)


Minami drew the picture that is on the T-shirt. She works for Studio Blue-3 and she's very talented and kind☆I told her on twitter that I had bought the T-shirt and she replied to me: Waaaa I'm VERY happy Thank you very much (;_;)
ミナミさんはTシャツのイラストを描きました。とても上手ですよね☆そして親切です(^_^)ミナミさんにツイッターで「Studio Blue-3のTシャツを持っている!嬉しいです☆」と言いました。それからミナミさんは私にこれをリプライしました☆↓✩



✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩


Last Saturday I ate some udon from "UDON"
土曜日UDON店でうどんを買いました
...
はい、店の名前は「UDON」ですw

The truth is that they were good but I've eaten udon noodles that were better than those ones(-_-)
よかったですが、世界で一番おいしいうどんじゃありませんでした(-_-)


I ate matcha yoghurt, too! In fact it was a natural yoghurt but I put some matcha in it☆(〃゚∇゚〃) yummy!
抹茶ヨーグルトも食べました。とってもおいしかっただよ(〃゚∇゚〃)



✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Yesterday I saw Ryu's UST. Watanabe from Saikin Do was also there! It was interesting but I didn't understand very well orz. My Japanese is still very poor but I'm improving it day by day. They talked about idols and they also spoke a little about An Cafe. There were very few people watching the UST so Ryu and Watanabe answered comments and talked about their "UST audience" haha. They also talk a little about me✧... I was happy(*´`*)✩
昨日Dragon HoneyのリュウさんとSaikin Doのワタナベさんはユーストをしました。おもしろかったです。アイドルについて話しました。それからアンカフェのことについても少し話しました。でも私はまだ日本語が下手ですから、あまりわかりませんでしたorzでも毎日頑張りますから、今の日本語は去年の日本語よりいいですね(^_^)b

「ユーストのオーディエンス」について話しました。私について話しました✧。。。嬉しかったです(*´`*)✩


5 comments:

  1. Hi Sarah,
    I just wanted to tell you that I love your blog! :D Seriously, it's one of my favourites~
    Your posts are always so nyappy and nice and you seem a really nice person, too!
    Love your new t-shirt!!

    ♡ da hae cho

    ReplyDelete
  2. Tシャツもサラちゃんもとても可愛いですね!
    (^ω^)
    私はまだTシャツを着ていません。
    いつ着ようか考え中です☆
    部屋に飾ってありますよ(・∀・)
    それからユーストは面白かったですね♪
    あの日本語を聞きとるのは難しいです。
    でもサラちゃんは理解しています!
    とてもすごいことですよ~^^
    毎日頑張っている証拠ですね☆

    ReplyDelete
  3. da hae cho→Thank you very much!!! Your comment made me so happy (つω;*)
    濱っ輝→ありがとうございます★いつか、一緒にStudio Blue-3のTシャツを着ましょうね!ツインスタイル (^0^)人(^0^)

    ReplyDelete
  4. I want to have a studio blue t-shirt too >.< It's really cute <3

    ReplyDelete
  5. Nyappy→Yes, it's very cute! I hope you get one soon o(≧∀≦)o

    ReplyDelete

o(≧∀≦)o comment, please★