2011/01/02

★Super Teruki Time + UST★

Yesterday something unexpected happened...・:,。★SUPER TERUKI TIME★,。・:←Ryu invented the name haha
昨日は・:,。★SUPER TERUKI TIME★,。・:でした!←リュウさんはこのタイトルを言いましたw

Teruki started to reply to many people on Twitter!! I was one of those lucky cafekko!!!! I am so happy!!(❤‿❤)
There were cafekko who got more than one reply! (I think that the maximum was 7). Awesome! (Teruki was drunk while he was writing all those tweets! hahaha )
輝喜さんはカフェっ仔にリプライしました。私にもリプライを書きました!うれしい! (❤‿❤)


私のツイート→My tweet was→  @iketeruki |・ω・`)ノ Teruki! 元気ですか?
 |・ω・`)ノ Teruki! How are you?
and he replied: I'm fine!! Thanks for everything from Spain ever☆← or something like this

I'm so happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thank you very much, Teruki☆:*・゚(●´∀`●)
とてもうれしいぃぃぃー!!!! ありがとうございました☆:*・゚(●´∀`●)

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆

Aah! and I didn't write about the UST that I watched on the 30th. Saikin Do had some special guests: Ryu and Mitsuki So I watched it (◕ ◡ ◕)
12月30日にSaikin Doのユーストを見ました(◕ ◡ ◕)リュウさんとミツキさんはゲストでした





4 comments:

  1. next輝喜タイムではリプライもらえるように起きていたいな(>_<)
    Saikinn Doは面白かったね♪

    サラちゃんのブログはいつもわかりやすくて
    楽しいです(^ω^)
    次回の更新も楽しみにしていますね♪

    ReplyDelete
  2. wow que genial ! , ami todavia no me respondio ningun tweet, pero no desistire ò_ó .

    una preg como haces estas cosas?
    (●´∀`●)

    ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆

    o haces copiar y pegar?

    ReplyDelete
  3. aww, muchas gracias O(≧∇≦)O

    ReplyDelete
  4. mercii^w^ son la ostia de regals per part de l'ivan eh xDDDD em vaig quedar O_o XD
    molt guay tot, bon any noia!!!!

    ReplyDelete

o(≧∀≦)o comment, please★