2011/01/16

10 things about me☆

10 things about me
「私の10の事」





1☆I've been to 11 countries so far: France (twice), Andorra (so many times), the UK (7 times), the USA, Italy, Holland, Germany, Ireland, the Czech Republic, Japan (twice) and Spain, of course.
フランスとアンドラと英国とアメリカとイタリアとオランダとドイツとアイルランドとチェコと日本にいました!スペインにも(笑)

2☆ I won a poetry prize at primary school and a comic prize at secondary school
小学校で詩の賞を受賞しました。そして中学校でマンガの賞を受賞しました

3☆When my mother and I came back from Japan to Spain (January 2010) we slept one night on the floor of Heathrow's airport because of the snow!orz haha!
2010年1月1日に日本へ行きました。そしてアンカフェの日本武道館ライブに行きました。それから2010年1月6日にスペインへ帰りました。でも雪が降ったから、飛行機はありませんでした。そして一夜にロンドンの空港で寝ましたorz(笑)

4☆I hate mint (>0<)
ミントが嫌いです (>0<)

5☆I used to wear orthodontics
矯正をしました。だから今歯はいいですo(^▽^)o w

6☆When I was a child my favourite toy was Barbie
私の好きなおもちゃはバービーでした

7☆I drink A LOT of tea
毎日紅茶を飲みます

8☆I drew some doujinshi years ago
同人誌をしました

9☆I like BL manga (*^p^*)
BLマンガが好きです (*^p^*)

10☆I'm very bad at sports ( ´ ▽ ` ;)
スポーツがとても下手です ( ´ ▽ ` ;)

4 comments:

  1. Barbie girl hahaha <3
    ets una preciositat~

    ReplyDelete
  2. 仕事の休み時間にコメントします!
    サラちゃんのことが詳しく書かれているブログですね★
    サラちゃんはたくさんの国に行ったことがあるんですね(・ω・*)とてもすごいことです!うらやましい!
    私も高校生のときマンガのコンクールに応募したことがあります(^ω^)絵を描くのが好きなところとアンカフェが大好きな
    ところが、私とサラちゃんは似ていますO(≧∀≦)O

    ReplyDelete
  3. Lol. Cool. I'm very bad at sport too.
    I love your Blog :)

    ReplyDelete

o(≧∀≦)o comment, please★