2010/12/30

Bye nyappy 2010 o(≧∀≦)o

Bye nyappy 2010 o(≧∀≦)o
Tank you for all these lovely days
素敵な日ありがとうございました

I went to An Cafe LIVE in Nippon Budokan with my mother
母とアンカフェの日本武道館ライブに行きました


 I finished secondary school and I started East Asian Studies -Japanese- at University. I met some new friends there!
高校を終わりました。そして大学は始めました。


I won Nyappy Book contest
私にニャッピーBookの賞をもらいました。


Teruki mentioned me on his blog
輝喜さんはブログで私について書きました。


I went to London with my parents
両親とロンドンに行きました


This was Twitter's year! Thanks to everyone!! I'm very happy
今年はツイッターの年ですよ!みなさん、ありがとうございました!うれしいです
TWITTER 


I met Sakurai in Salon del Manga and I saw Teruki, Kanon and Yuuki's video for Spanish cafekko
Salon del Mangaで櫻井さんに会いました。そして輝喜さんとカノンさんとゆうきさんのビデオを見ました。


I could spend a very nice time watching many Ustream of Kanon, Teruki, Ryu, Mitsuki and Spark
輝喜さんとカノンさんとミツキさんとリュウさんとSparkさん、ユーストありがとうございました


And I'm improving my Japanese every day.
そして毎日日本語を勉強します。頑張ります!

o(≧∀≦)o

4 comments:

  1. haha que buen año para ti *3*
    me alegro :3
    espero que el próximo año también
    sea como este para ti
    :3
    Happy new Year Sarah <3

    ReplyDelete
  2. que año tan completito *_*! k pases un feliz año nuevo >3<

    ReplyDelete
  3. NYAPPYo(≧∀≦)o
    2010年を振り返る素敵なブログですね!!
    今年はサラちゃんとツイッターで出会うという素敵な
    年だったと思います。アンカフェが活動休止になったことは
    悲しいですが、素敵な出会いもたくさんありました。
    サラちゃん
    たくさんのNYAPPYをTHANK YOU★
    2011年もよろしくお願いします☆ミ

    ReplyDelete
  4. Nyappy New Year Sarah (and everyone else)!!! o(≧∀≦)o

    ReplyDelete

o(≧∀≦)o comment, please★